Kimmietid

november 11, 2011

Det blev stället jag är på

Nu är jag kvar under resten av utredningen och min chef säger att han verkligen vill ha mig kvar även efter detta men inte kan lova något nu så jag får hoppas att det blir så.
Det var onödig oro eftersom det nya stället inte ens ringde imorse, dålig stil. Jag förstår om de inte kunde fatta ett så snabbt beslut men då kan man säga det och inte lova att höra av sig.
Nåja, jag vill ju egentligen helst vara där jag är men jag vill också slippa oron för att det ska ta slut snart.

Nu är det fredag kväll och det känns härligt, ha en underbar helg!


3 Comments:

  • At 2011-11-12 10:49, Anonymous Pisan said…

    Fick du mer i lön då? Hoppas det. Ha en fin lördag vännen! Kramar! ♥

     
  • At 2011-11-12 13:14, Anonymous Helga said…

    Du ska se att du får stanna även efter förlängingen, de behöver dig!

     
  • At 2011-11-12 18:00, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Nej, men det bad jag inte om heller. Det var om jag kunde säga att de här vill ha mig vad kan du ge mig. Nu blev det inte så.

    Helga: Det gör det och jag hoppas det blir så =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter