Kimmietid

november 19, 2011

På gång

Ska snart ge mig iväg ut, planen är att ta mig till Rusta och inhandla julgran =). Jag har inte blivit tokig utan det handlar om en plastgran. Tyvärr klarar jag ju inte längre av att riktigt gran får utslag överallt och förra året köpte jag en plastgran, första bästa och insåg sedan att det finns väldigt olika typer av plastgran. Den från förra året var en en fuling - i år vill jag göra det bästa av situationen och i varje fall ha en fin plastgran =). En sådan har jag sett på Rusta.
Så har jag redan idag hunnit samla ihop en hög med grejer som sonen ska hjälpa mig att ta ner i källaren senare idag när han är vaken. Bl.a dynorna till utemöblerna, lär inte behöva dem på ett tag nu.
Senare idag får det bli lite städning och annat nödvändigt ont =).

Önskar en fin lördag!

2 Comments:

  • At 2011-11-19 12:31, Anonymous Helga said…

    Det verkar ganska bekvämt också med plstgran men jag älskar doften. Synd att du inte tål gran inne längre...

     
  • At 2011-11-19 12:45, Blogger Kimmie said…

    Helga: Samma här jag bara älskar doften men det är inte värt det när man får ta medicin varje dag och ändå får utslag. Men det är verkligen supertrist.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter