Kimmietid

november 13, 2011

Fortfarande trött

Otroligt hur trött man kan vara, jag har inte orkat någonting nästan denna helgen. Nåja, tvätten har blivit tvättad och struken, jag har varit på ICA, en microstädning har blivit gjord - verkligen så lite som det gick att komma undan med =). Ikväll har jag lagat en jättegod köttgryta som både jag och sonen njöt av och åt mycket av. Jag har inte ens orkat fixa med mat under helgen när jag varit själv utan det har blivit Billys Pizza och lite mackor så det var jättegott med riktig mat igen.

Nu ska jag lägga mig på sängen och titta på en Irene Huss film och förhoppningsvis somna relativt tidigt. Jag får en timmes extra sömn imorgonbitti också eftersom jag ska på kurs då.
Har köpt mig ett kosttillskott som sägs vara uppiggande så hoppas jag att det hjälper men förhoppningsvis är det bara någon sorts urladdning efter några veckor med dålig sömn och en hel del oro.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter