Kimmietid

november 14, 2011

Fick en förklaring

Varit på kurs idag och det kändes riktigt bra, har ibland känt mig lite osäker på hur allt detta nya ska falla på plats och det måste gå fort. Men idag kändes det som om polletten trillade ner, jag kunde se ett sammanhang jag inte hittat innan. Skönt!

Sen fick jag ett samtal från en av cheferna jag var på intervju hos, de som var SÅ intresserade och lovade ringa före mitt möte i fredags. De hade haft en kandidat som låg före mig eftersom hon hade mer exakt samma erfarenhet men hon hade haft svårt för att ge besked på om hon kunde börja redan i Januari. Därför höll de det öppet så att jag inte skulle försvinna. Nåja, nu försvann jag i ändå och jag tycker fortfarande det var dåligt att inte hålla sitt löfte att höra av sig.

Ovanligt trött känner jag mig fortfarande hoppas det släpper snart.


2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter