Kimmietid

november 29, 2011

Trötter

Både sonen och jag känner oss trötta, han pga de långa dagarna + att de drabbas av en del dötid och han är precis som jag inte bra på att bara sitta. Jag pga av det varit en stressig dag, kollegan var på kurs men under eftermiddagen dök hon plötsligt upp. Då hade ett av hennes barn blivit sjukt igen och så ska jag på kurs imorgon. Det lär bli kaos och kalabalik på jobb med ingen av oss där men det går inte att avstå från mitt kurstillfälle imorgon - om jag inte går kommer jag inte att kunna klara mitt jobb om några veckor - allt är nytt då och det är det jag lär mig nu.

Nåja, det blir en stunds extra sömn på morgonen imorgon - skönt!


2 Comments:

  • At 2011-11-29 18:28, Anonymous Helga said…

    Det blir nog nyttigt för dem att se vad som händer när du och kollegan är borta!

     
  • At 2011-11-29 20:32, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ja, men det kommer att drabba en stackare som inte kan så mycket av det vi gör men som jag vet kommer att försöka. Han överlever nog =) jag är ju tillbaks på Torsdag.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter