Kimmietid

december 11, 2011

Jag behöver längre helg =)

Redan Söndag och vi går mot kväll, känns som om jag inte hunnit med hälften av vad jag skulle vilja. Men en del har trots allt blivit gjort. Lägenheten är städad, tvätten tvättad och struken, knäcken fixad. Blev också tvungen att sticka ut och köpa ny ljusstake till mitt sovrumsfönster.
Den jag hade dog i fredags. Tänkte att det var en bagatell som jag kunde köpa på ICA men där var de helt slut! Nästa affär hade bara kvar några få men de var antingen fula eller löjligt dyra.
Så hamnade jag på Rusta och där hittade jag en som var både fin och på Rea =). Så nu lyser det fint i det fönstret också igen. Har slagit in lite julklappar och kollat upp vad mer som behöver köpas - 3 kanske 4 paketer kvar att hitta. Jag har också plockat fram granen och den står redo för att kläs i vardagsrummet, vi får väl se när det blir gjort tänkte någon kväll i veckan.

Denna veckan är det förutom en massa jobb dessutom julfest med jobbet.

2 Comments:

  • At 2011-12-11 21:53, Anonymous Helga said…

    Oj, vad mycket du hunnit med! Jag ska ta och kolla igenom vad som saknas av julklappsinköp imorgon innan jouren börjar. Vi har haft mycket annat i helgen...

     
  • At 2011-12-12 20:49, Blogger Kimmie said…

    Helga: Tja, det blev väl en del trots allt =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter