Kimmietid

januari 11, 2012

Träff med väninnor imorgonkväll

Ännu en dag har rusat fram, jag är nog lite "för" intresserad ibland av allt på jobb =), nä det kan man nog inte vara men jag snubblar hela tiden över möjligheter som lockar - nu har jag anmält mig till en nätverksgrupp för att gå på träffar med andra med liknande jobb för att gå på föreläsningar och lära känna varandra och kanske kunna hjälpa varandra. Kunde inte motstå tyckte det lät kul och intressant och det är bara några gånger om året.
Sen hängde jag på till ett möte där en i personalen bad mig följa med idag och så hamnade jag på ytterligare en utbildning om några veckor, men även denna är bara några gånger och det lät ju så intressant. Lusten att lära nytt är verkligen väckt och så länge man tycker det är kul måste det väl vara bra ? =).

Imorgon kväll efter jobb ska jag göra något annat som jag tycker är kul, det blir träff på restaurang med 3 väninnor. Ett par av dem har jag inte träffat på flera månader så det ska bli jättekul.

2 Comments:

  • At 2012-01-12 08:31, Anonymous Christel said…

    Det här med att träffas en helt vanlig torsdag efter jobbet, sitta på en restaurang och äta gott och dricka ett glas vin eller två, det är så jäkla underskattat. Jag ska göra samma sak idag, och det har verkligen satt guldkant på hela veckan!

     
  • At 2012-01-12 21:27, Blogger Kimmie said…

    Christel: Det är värt mycket att ha de där stunderna i vardagen - lite guldkant =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter