Kimmietid

januari 05, 2012

Klanten i full fart

Vaknade av att det(som vanligt)ösregnade och stormade där ute. Helt otrolig hur mycket det kan hålla på. Jag är rejält less på det.
Bestämde mig för att efter att ha ätit frukost bege mig till ICA för att köpa en växt till kollegan jag ska till ikväll + en liten leksak till hennes söta hund =).
När jag kom hem upptäckte jag att jag missat ett samtal på mobil, okänt nummer så jag tänkte att antingen är det en säljare eller så ringer väl personen igen.

Väl hemma igen satte jag igång med att färga håret, vill inte ha de där retfulla grå stråna som dyker upp. Jag tar på mig plasthandskarna och börjar kleta in färgen i håret. Helt plötsligt bara fumlar jag till och flaskan med färgen far ur handen och såklart längst in under badkaret. Det var bara till att med halv-infärgat hår lägga mig på golvet och börja ta loss badkarsfronten för att kunna få tag i den. Väl där upptäckte jag en del damm som inte såg så fint ut. Fortsätter kleta in i håret och när jag är som mest kladdig börjar mobilen ringa igen! Kunde inte ta den så jag fortsatte med håret. När allt var i bestämde jag mig för att använda tiden då färgen verkar till att göra rent under badkaret. Tittade på mobilen, okänd även denna gång.
När tiden gått och det var rent under badkaret hoppade jag in i duschen och vad händer då - mobileländet börjar ringa. När de väl ringer och jag kan svara kommer jag nog att vråla - VAD VILL DU!

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter