Kimmietid

januari 18, 2012

Ännu en dag

Onsdag och jag har just druckit kvällens middag =), sonen stekte sig ett par hamburgare medan jag tog min promenad på promenadbandet. Imorgon ska jag äta middag tillsammans med honom - bara köra lite smalare. Det jag saknar mest är våra mysiga middagar tillsammans på kvällarna.
Inatt var en jobbig natt jag kunde inte sova, klockan bara tickade på och jag låg och snurrade. Imorse var det jobbigt när klockan ringde men sedan har det gått bra idag ändå - hoppas verkligen på bättre sömn inatt.

3 Comments:

  • At 2012-01-19 10:44, Anonymous helga said…

    Vda skönt att köra en smalkur så här på det nya året - kan behövas efter jul och nyår. Det är jobbigt när man inte får sova, men tar oftast igen det nästa natt! Hoppas det blev så...

     
  • At 2012-01-19 18:48, Blogger Hossan said…

    Snurra min jord, men det är bra om man kan få sova ändå....
    Ja, ja, fullständigt obegripligt, men ändå :)

     
  • At 2012-01-19 18:50, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jag behöver kuren, för mycket av allt alldeles för länge.

    Hossan: Tja ??

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter