Kimmietid

januari 17, 2012

Det trodde jag inte på.....

Har kört igång lite rensning i kroppen denna vecka efter alla överdrifter under jul och nyår. Har ätit nyttig frukost, sallad till lunch och sedan druckit en Naturdiet-Smoothie igår och Naturdiet-shake idag. Jag har hört folk säga att de smakar gott och det har jag inte trott på. De smakar faktiskt gott???!!! Så blir det en kvällsfrukt senare också. Dessutom har jag promenerat på mitt promenadband båda kvällarna denna vecka. Planerar att göra likadant imorgon och sedan äta en nyttig middag istället för shaken på Torsdag. Eventuellt samma grej nästa vecka, eller så byter jag ut lunchen istället då. I helgerna ska jag unna mig lite extra, t.ex lite vin.
Förhoppningsvis ska jag hålla på med detta ett tag och bli av med några onödiga kilon som kommit smygande.
Tänkte att det kunde bli lite rivstart för att det sen kan bli lättare att äta lite mer åt GI hållet.
Precis som hos de flesta andra dyker såna här tankar väldig ofta upp i början på ett nytt år =)
 
Hit Counter
Free Counter