Kimmietid

januari 28, 2012

Mamma trivs =)

Sonen är väldigt mycket ute eller hemma hos vänner på helger och lov. Jag har alltid sagt att på helger eller i lägen där jag också är ledig är alla vänner jättevälkomna hem till oss det har inte hänt så ofta eftersom de flesta bor i hus och har större plats men ikväll så hände det - de höll på länge för att bestämma vad de skulle göra och så kom sonen ut och sa - vi ska inte ut men 7 killar kommer hit - min reaktion är COOLT jag känner en del av dem men inte alla - härligt att få en snabb glimt av dem.
Det är rätt gulligt med ett gäng killar i åldrarna 18-21 som spelar tv-spel lyssnar på musik och där en av dem har med sig fikabröd och jag hör honom säga - men jag vill bjuda din mamma också, fråga om hon vill ha - gulligast var att han själv bakat kakan.

4 Comments:

  • At 2012-01-29 15:24, Anonymous Pisan said…

    Förstår att du trivs :-) Goa ungdomar! Kram! ♥

     
  • At 2012-01-29 21:16, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Det är så "gött" med dessa fina unga människor =)

     
  • At 2012-01-30 12:23, Anonymous helga said…

    Jag förstår inte dem som gnäller så mkt på ungdomar. Alla dem jag träffat genom mina barn har varit jättefina!

     
  • At 2012-01-31 19:09, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det finns säkert både och men de som sonen drar hem är jättegoa =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter