Kimmietid

februari 04, 2012

En av åtta får man kanske var nöjd med

Tittar på Melodifestivalen och satt och lyssnade på låt efter låt som mestadels var (i min smak) dåliga. Men som kom den då till slut, sista låten. Loren - den tjejen kan sjunga och vara underhållande att titta på trots att hon är ensam på scen större delen av tiden. Kul att hon gick vidare!
Nu såg jag att den andra som gick vidare var Dead by April och det var också lite kul de hade för några år sedan en låt som heter "Losing you" som jag älskade så nu ska jag nog gå in på youtube och lyssna på den.

Sonen är på 20-års-fest hos en av sina närmsta vänner här i närheten så han kommer hem och sover inatt istället för att vara hos sin pappa som han skulle varit. Onödigt att fara omkring på natten när det är fem minuter hit. Han dyker nog upp sent =).

2 Comments:

  • At 2012-02-06 22:21, Blogger -Nena- said…

    Håller med om att det var väldigt få bra låtar. Loren var bra.

    Nej kan man undvika fara runt på natten är det ju bra.

    Ha det gott!

     
  • At 2012-02-07 08:54, Anonymous helga said…

    Jag gillade också Lorrens låt och hennes framförande...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter