Kimmietid

februari 03, 2012

Vilken fredagskväll =)

Många år sedan jag sprang omkring på en sådan barrunda =). Vi började på det ställe vi bestämt det var jag och kvinnliga kollegan och tre manliga kollegor. Där tog vi först en drink i baren och sedan åt vi jättegod mat, det blev plankstek - smakade mums!
Sedan var vi kvar där ett tag innan vi gick vidare till nästa ställe, där blev det Irish Coffee vilket satt fint efter en promenad i kylan - det är riktigt kallt ute.
Efter ytterligare en stund ville en av männen som vid det laget kanske var lite för glad gå till en annan pub där han hört att några damer han var intresserad av skulle vara, på vägen dit stannade vi först till på ytterligare en pub som var totalt fullsmockad och ingen av oss ville stå upp - på det fjärde stället blev det en kort visit för även där var packat med folk och mannen som ville träffa på några hade inte en chans att se någon i den trängseln. När vi kom ut därifrån kände jag och två andra oss rätt nöjda och trötta så vi begav oss hemåt. Känns rätt skönt att vara hemma nu =)
vi hade kul och jag har skrattat som en galning - de sista två kan vara var som helst just nu =). Jag är nöjd med min fredagskväll och med att vara hemma i rimlig tid så att man inte är helt slut imorgon. Hoppas ni har en trevlig fredag.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter