Kimmietid

februari 07, 2012

Inget nytt

.. att berätta, här är jättekallt fortfarande. Vi får väl se hur länge det håller i sig. Det är i varje fall skönt att se lite sol istället för allt det grå.
Jag har fortsatt min flitiga vana att gå på promenadbandet och det känns härligt!
Två pass avklarade denna veckan och eftersom det är Tisdag får man vara nöjd. Nöjd blev också sonen när jag efter avklarad träning kollade i källaren och det var ledigt i tvättstugan, favoritjeansen hade han på sig när jag tvättade sist så nu fick de också bli tvättade. Som ni ser inget spännande att berätta =)

2 Comments:

  • At 2012-02-08 14:26, Anonymous Helga said…

    Det måste vara perfekt att ha ett eget promenadband. Träningen bli väl mer av då liksom...

     
  • At 2012-02-08 18:44, Blogger Kimmie said…

    Helga: Mitt bästa köp på flera år, om man inte känner för det direkt efter jobb så kan man ta det senare på kvällen utan att det kräver någon planering =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter