Kimmietid

februari 09, 2012

Hon verkar duktig

Min hjälpreda började idag och hon verkar vara en duktig tjej, då tycker jag ännu mer synd om henne som ska göra en massa skitgöra men hon verkar inställd på att så är det så det kanske blir ok ändå.
När hon kom imorse fick jag bara parkera henne på en stol för då var jag mitt i kaos och var tvungen att reda ut en massa innan jag kunde ta itu med detta.
Gav henne ett sortera kvitton jobb, inte så kul men så hade hon något att pyssla med medan jag for omkring som en tok. När jag rett ut det värsta så hann jag med att ge henne en rundtur och att presentera henne för lite olika personer.
Måste säga att jag har så många helt underbara kollegor, vissa dagar blir det mer uppenbart än andra - det har varit en rätt stökig dag men så många fina har tittat förbi.

Har blivit lite mer förkyld, men jag hoppas att det inte blir värre. Varken vill eller har tid till att bli sjuk.
 
Hit Counter
Free Counter