Kimmietid

juli 11, 2013

Nu har jag semester!

Härligt ska det bli, hoppas på fint väder och mycket avkoppling. Gick en timme tidigare från jobb, var först i min systers och svågers lägenhet och vattnade deras blommor. De är på semester. Sedan blev det en tur till Netto och lite shoppande där. Min kyl har inte varit så tom på länge, med bara jag hemma så behövs det mycket mindre mat än när en 19-årig kille är hemma =).

Sedan blev det en snabb runda hem där jag bytte om och sedan iväg till gymmet och ett styrketräningspass. Kände inte alls för det när jag kom hem men tvingade iväg mig och nu känns det härligt i kroppen. Ikväll är det bara avkoppling och slappande som gäller, härligt!

Imorgon ska jag och Hossan träffas på stan vi ska äta en sen lunch ute och sedan kanske gå vidare och ta ett par glas vin eller något. Bra sätt att starta semestern! Dessutom ska vi fira att Hossan fått jobb!! Jättekul.

När jag kom hem idag låg det ett vadderat kuvert i min post. Jag kände igen handstilen men kunde först inte placera den. Det var ett jättefint armband som min gamla kollega som jag brukar kalla pratkamraten tillverkat till mig. Blev jätteglad!

3 Comments:

  • At 2013-07-12 07:44, Anonymous Anonym said…

    Grattis på födelsedagen och grattis till Hossan för hon fått jobb och ännu ett grattis för semester..Det blir några vinglas fyllda för alla grattisar :)
    /Annica

     
  • At 2013-07-12 09:37, Anonymous oskrivnablad said…

    Grattis till er båda :-) Se till å skåla i något extra gott!!

    Skönt med ledighet, hoppas på många fina sköna dagar! Kram.

     
  • At 2013-07-13 16:05, Blogger Kimmie said…

    Tackar till er båda! Vi hade en jättefin dag.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter