Kimmietid

juli 16, 2013

Härligt slö

Semesterlugnet har verkligen infunnit sig. Igår tog jag det mestadels bara lugnt, var och tränade på förmiddagen och lite senare var jag på Clas Ohlson och köpte ett paket som innehöll sovsäck samt liggunderlag för det enormt billiga priset av 149,-. Sonen ska när han kommit hem från sitt tågluffande iväg igen några dagar senare för att besöka en musikfestival. Vi hade sovsäck och liggunderlag redan men de är så stora, dessa var små och vägde nästan ingenting. Blir enklare att släpa på. Idag har jag inte mycket planerat heller, ska ge mig ut på en lång promenad har jag tänkt och kanske börja så smått att städa något rum i varje fall.

Imorgon blir det träning igen och sedan bio på kvällen. Det är skönt att bara ta det lugnt.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter