Kimmietid

januari 13, 2010

Too little too late

Så känns det ikväll, den där kollegan som inte sa något i fredags när det hela hände ringde ikväll. Jag har en känsla att hon ringde bara för att hon pratat med den manliga kollegan som jag pratade med i måndagskväll. Det kändes inte direkt genuint, det kändes helt enkelt inte bra. Så jag tackade bara för samtalet och sa att det känns jobbigt och att jag tycker chefen är en skit men jag sa inte så mycket om vad jag och pratkamraten pratat om. Direkt efter samtalet skickade jag ett SMS till pratkamraten där jag bara skrev att hon hört av sig. Lite senare när jag pratade med Hossan (mycket telefon idag =) så fick jag ett SMS tillbaka, hon hade också fått ett samtal och samma känsla från det - inte äkta.
Det sjuka är att jag har haft den känslan tidigare angående denna kvinna men jag sköt bort det och tyckte jag inbillade mig - magkänslan är oftast rätt.

7 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter