Kimmietid

januari 11, 2010

Får väl se hur det blir

Fick tag i damen från fackföreningen och hon höll just på att skriva mail till "chefen" när jag ringde - hon skulle poängtera att så vitt hon kan se det är ingen ännu uppsagd (detta eftersom han brutit mot regler). Det blir ju så ändå men de får reda ut vad som hänt. Om hon ansåg efter att ha pratat med honom att vi ska gå in och jobba så länge så skulle hon ringa. Det är bara att vänta och se.

Jag gav mig på gardinerna också trots allt så nu är det fint här, de i sovrummet är inte direkt juliga utan bara mörkt gröna så de får vara kvar någon/några månader till. Sonen har kommit hem, terminens första prov hade gått bra och nu har han en kompis här. Imorgon kan vi sova lite längre, sonen börjar sent och jag har sovit väldigt dåligt inatt så det kan nog behövas.

5 Comments:

  • At 2010-01-11 15:53, Anonymous Pisan said…

    Kram! Tänker på dig. Jag har gett mig på köksgardinerna som var juliga. Just nu sitter ingenting uppe... Har ett par rosa marimekkogardiner som skall upp där senare idag eller i morgon.

     
  • At 2010-01-11 16:12, Anonymous -Nena- said…

    Jag hoppas att allt löser sig.
    Att jobbet försvinner kan man ju inte göra något åt men det ska i alla fall gå rätt till...

    Hoppas att du får en bra natts sömn när det är dags.

     
  • At 2010-01-11 16:45, Anonymous Annica said…

    Hoppas chefen får sig en näsbränna. men det kan ju heller inte vara så kul att jobba kvar om det blir ändringar. När man vet att man blev avvisad förra veckan

     
  • At 2010-01-11 17:39, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Tack. Det är nog många gardinbyten på gång nu.

    Nena: Absolut.

    Annica: Vi får väl se vad som händer. Nä, kvar vill man ju inte vara - skulle vara om chefen försvann =)

     
  • At 2010-01-12 09:35, Anonymous Pisan said…

    Styrkekramar från mig. Hoppas du får en hyfsad tisdag vännen.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter