Kimmietid

januari 06, 2010

Sovmorgon

Det var skönt att vakna av mig själv istället för väckarklockan =), har gått och plockat undan lite julsaker ändå - granen och ljusstakarna är kvar. Gardiner i kök och vardagsrum ska bytas men det får bli till helgen. Några få andra saker får stå kvar tills helgen också. Jag har i varje fall kommit igång.
Mer snö har det kommit under natten så det får nog bli fortsatt bussåkande denna veckan både för mig och sonen som börjar skolan imorgon.

Ska nog ta mig en promenad nu, filmerna vi hyrde i helgen har vi sett. Vi såg en gemensamt och sedan var en till sonen och en till mig, jag såg min igårkväll det var "Shrink" med Kevin Spacey. Den var OK. Sonen har sett sin någon natt under veckan =) så en promenad för att lämna tillbaks filmerna kan nog var skönt.
 
Hit Counter
Free Counter