Kimmietid

december 31, 2009

Flitig sista morgon på året

Vaknade vid halvnio och såg att det var flera minusgrader ute så det blev det action direkt. Bra tillfälle att sätta ut allt från frysen på uteplatsen och få avfrostat frysen. Nu är det gjort och det känns jätteskönt - ordning och reda därinne =)

Vad fort det här året har gått! Imorgon är det ett år sedan min dåvarande särbo gjorde slut på vårt långa förhållande. I februari är det ett år sedan min fina syster gick bort. Visst har det hänt bra saker också, sonens start i gymnasiet som har blivit en succé, bl.a.
Vet inte vad man ska våga hoppas på inför 2010, men vi hoppas väl på ett bra år för oss alla!

6 Comments:

  • At 2009-12-31 11:45, Anonymous Pisan said…

    Önskar dig GOTT NYTT ÅR!!
    Hoppas ni får det trevligt ikväll! KRAMAR! :-)

     
  • At 2009-12-31 12:22, Blogger Kimmie said…

    Pisan: GOTT NYTT ÅR! till dig också. Hoppas ni får det mysigt i stugan.

     
  • At 2009-12-31 14:08, Anonymous -Nena- said…

    Oskrivna blad som jag hoppas fylls med mycket bra.

    Skönt att fått frysen vidgjord. Gäller passa på när det är - grader.

    Ha en fin kväll och Gott Nytt år

     
  • At 2009-12-31 14:15, Blogger Helga - precious said…

    Gott Nytt År Kimmie!!

     
  • At 2009-12-31 14:17, Blogger Kimmie said…

    Nena: Bra och kul saker vill vi ha!
    Gott Nytt år till dig med!

    Helga: Gott Nytt år!

     
  • At 2009-12-31 14:47, Blogger Hossan said…

    Jag tycker att största delen av 2009 har varit skit men det har funnits roliga och bra stunder med, de glömmer jag tyvärr lite för lätt ibland.

    Men jag hoppas att 2010 ska bli ett BRA år!!!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter