Kimmietid

december 28, 2009

Ingen sten i magen

Var jättegott och välbehövligt med en lättare middag. Idag kände jag mig normal efter att vi ätit, mätt men inte som om jag hade en sten i magen.
Fick ett ryck under kvällen och drog fram lådorna med underkläder och strumpor och sorterade igenom alltihop - det blev slängt en hel stor plastkasse full med sådant som var slitet, obekvämt eller som jag bara inte gillar. Det är den typen av ryck jag får när jag kommer på att jag varit hemskt lat flera dagar i rad =) Skönt att ha fått i ordning. Många lediga dagar kvar så vem vet kanske någon mer låda får sig en omgång.

4 Comments:

  • At 2009-12-28 22:29, Anonymous -Nena- said…

    Skönt att vara mätt utan den där stenkänslan.

    Sortera lådor är väldigt skönt.
    Skulle också behöva gå igenom min strumplåda märkte jag idag när jag skulle ha strumpor.

     
  • At 2009-12-28 22:37, Blogger Kimmie said…

    Nena: Skönt när man vet att allt som finns i lådan är användbart.
    Kanske ger mig på T-shirt hyllan en dag =)

     
  • At 2009-12-29 09:41, Blogger Hossan said…

    Varför får aldrig jag sådana ryck?! Som du såg så skulle jag behöva MÅNGA sådana för att få ordning på hemmet. :-S

     
  • At 2009-12-29 09:43, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Fniss, jag några stycken hade nog inte skadat =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter