Kimmietid

december 27, 2009

Snacka om sovmorgon

Jag vaknade först vid halvåtta tiden och blev sur på mig själv för att jag vaknar så tidigt. Jag sitter uppe sent varenda kväll/natt och ändå har jag vaknat tidigt på morgnarna. Så efter toabesök och ett glas vatten så la jag mig och läste en liten stund sen somnade jag igen. Nästa gång jag vaknade var klockan 10,30 så nu fick jag sova ut! Ahhh så skönt. Sen var jag lite snurrig efter att ha sovit så mycket så när jag skulle sätta på kaffe så glömde jag först att hälla vatten i bryggaren - som tur var så var jag kvar i köket och märkte att det började låta konstigt. Så hällde jag på vatten och lämnade köket, kom tillbaks och skulle ta kaffe och då hade jag glömt att trycka på knappen så där var inget kaffe =)

Nu har jag fått mitt kaffe och idag kom även morgontidningen så det blev en skön frukoststund med den. Ha en skön Söndag!

5 Comments:

  • At 2009-12-27 12:34, Blogger Helga - precious said…

    Ja, det blir lätt lite virrigt när man sover för länge ;) Bra att du fått ditt kaffe nu... Är du ledig mellan jul och nyår?

     
  • At 2009-12-27 13:17, Blogger Kimmie said…

    Helga: Kaffet måste jag ju ha =)
    Ja, jag är ledig hela nästa vecka, ljuvligt skönt.

     
  • At 2009-12-27 13:50, Blogger Hossan said…

    Ja, jag har ont i huvudet - vet inte om det är för att jag legat för mycket eller om det fortfarande är förkylning kvar i kroppen. Kanske en kombination. Ha det gott!

     
  • At 2009-12-27 14:55, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Hoppas huvudvärken har släppt nu. Ha det gott själv.

     
  • At 2009-12-27 17:22, Anonymous -Nena- said…

    Skönt att du fått sova ut.
    Virrig kan man lätt bli när man sovit så länge men bra att du fått i dig ditt kaffe nu :)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter