Kimmietid

december 25, 2009

Juldagsmorgon


Hade tänkt sova länge men vaknade redan vid halvåtta med en sprängande huvudvärk. Låg kvar ett bra tag och försökte verkligen somna igen men det gick inte. Så nu har jag tagit ett par Panodil och kaffet har snart runnit ner så hoppas jag att det släpper snart i skallen. Idag ska vi bara vara hemma och mysa, sonens kompis ska komma hit och jag ska bara gå och drälla. Det finns gott om rester så ingen matlagning behövs. Ikväll ska sonen till sin pappa och då ska de öppna sina julklappar från USA.
Bilden är på den fina julgruppen jag fick av min bror igår, den är större än den ser ut på bilden, ca 45 cm hög och runt 20 cm bredd. Jättefin! Fräckt med hinken det är planterat i, den lär det bli blommor i på uteplatsen till våren =)

3 Comments:

  • At 2009-12-25 10:57, Anonymous Pisan said…

    Jättefin julgrupp! Ha en fin juldag! KRAM! :-)

     
  • At 2009-12-25 22:29, Anonymous -Nena- said…

    Hoppas du haft en fin "dräll-dag".

    Jättefin julgrupp, det är snyggt med de där hinkarna till blommor.

     
  • At 2009-12-25 23:37, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Tack detsamma! Kram!

    Nena: Det har jag absolut, har varit helt lat =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter