Kimmietid

december 20, 2009

Fjärde Advent

Mysig söndag idag tycker jag, det blev en promenad idag också - men bara på ca en halvtimme. Så har jag strukit vår tvätt och städat lite smått.
Har just tagit ut en kladdkaka ur ugnen, tänkte det skulle finnas något mumsigt till killarna. Ska göra kycklingfilé med stekt potatis och bearnaisesås till oss ikväll. Tonårskillar gillar allt som man får bearnaisesås till verkar det som =)

Så har jag två dagar kvar att jobba före ledigheten. Denna veckan får jag ta bussen hem också, min pratkamrat är ledig nu så jag kan inte lifta med henne när jag ska hem. Har ytterligare en kollega som bor bara ett stenkast ifrån mig men hon jobbar inte heltid så där funkar det inte att hänga på. Men det är bara två dagar så det kan man stå ut med att det tar lite tid att ta sig fram och tillbaka.

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter