Kimmietid

december 19, 2009

Vilken härlig dag!

Efter att jag skrivit här sist så bestämde jag mig för att inte sätta mig och slå paketer just då utan tog en promenad på 75 minuter i snön, det var härligt.
Nu när jag har suttit på bussar eller i bilar och inte cyklat får jag lite utomhus-abstinens. Det blev en promenad där jag passade på att köpa nya rabattkort till bussen till både mig och sonen. När jag kom hem hade sonen kommit upp och ätit frukost så då gick vi iväg och köpte julgran. För första gången på säkert 10 år så blev det en vanlig gran. Jag brukar köpa kungsgran men jag tyckte det var fånigt att betala 300,- för en gran. Vi hittade en stor, tät, jättefin gran. Efter att vi släpat hem den så satte vi på en julskiva och hjälptes åt med att klä den.
Här är så mysigt nu, sitter i soffan och tittar på granen och har en skumtomte i munnen. Vilken härlig dag =)

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter