Kimmietid

december 16, 2009

Dålig film



Efter godisfixandet igår så tänkte jag titta på en film. Hade fått hem ett par filmer från Lovefilm som jag hyr ifrån och satt igång "Protecting the King", den rekommenderar jag inte! Dåliga skådespelare och dålig helt och hållet.
Jag såg hela ändå men det blev så att jag slog in lite julklappar framför TV:n istället för att titta koncentrerat.
Ikväll ska jag iväg hem till en väninna, blir säkert trevligt när jag väl kommit dit. Känns lite stressigt när man ska iväg sådär efter jobb.

6 Comments:

  • At 2009-12-16 10:06, Anonymous Pisan said…

    Då skall jag inte se den filmen. Tack för varningen :-)Önskar dig en fin onsdag och en fin kväll hos väninnan! KRAM! :-)

     
  • At 2009-12-16 11:39, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Det är förstås en smaksak det där med film =).
    Tack!

     
  • At 2009-12-16 14:08, Anonymous -Nena- said…

    Tråkigt att det inte var en bra film.

    Ha det så bra ikväll hos väninnan.

     
  • At 2009-12-17 08:26, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ibland får man tag i en dålig.

     
  • At 2009-12-17 08:34, Blogger Helga - precious said…

    Kan du själv välja vilken film du vill ha hem eller kommer bara vad som helst??

     
  • At 2009-12-17 09:45, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jag gör en lista på allt jag vill se och sen prioriterar jag i tre nivåer vilka jag vill se snabbt, kan vänta lite längre och kan se när som helst. Sen dyker de upp i brevlådan. Jag vet inte exakt vilken som kommer men det är en jag valt. Jättebekvämt är det.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter