Kimmietid

december 14, 2009

Överaktiv pratkamrat

Vi har just ätit panerad stekt fisk med pressad potatis till, gott och enkelt.
Har varit och handlat också efter att jag kom hem från jobbet. Behövde lite av varje också skulle jag hitta någon värdinnepresent tills på Onsdag när jag ska hem till en väninna. Det blir köriga dagen då, bara det inte snöar för då faller all planering =)
Jag behöver nämligen cykla hem från jobb, snabbt byta om lite och säga hej till sonen sedan rusa iväg för att hinna med en buss som jag får åka halva stan runt med för att komma hem till henne. Om jag inte kan cykla från jobb så rasar min tidsplan.
Trevligt ska det bli i varje fall. Sen blir det en vilokväll och så på fredag är det dags för julfest på jobb.
Nämnde för min pratkamrat på jobb att det blev mycket där och då skrattade hon och berättade att hon skulle bort på torsdag, sedan var det då firmafest på fredag, så hade hon väninnelunch på lördag och sen släktmiddag på kvällen och så skulle de bort på söndag. Det där hade jag bara inte orkat med, även om det är kul grejer så behöver jag hämta andan lite ibland.

2 Comments:

  • At 2009-12-14 21:25, Anonymous -Nena- said…

    Oj oj, jag blev trött av att bara läsa vad din pratkamrat skulle *S*
    Nej lite vila mellan är nog ett måste.

    Jag hoppas verkligen att det inte är så att du inte kan cykla på onsdag.

     
  • At 2009-12-14 21:50, Blogger Kimmie said…

    Nena: Vissa har en otrolig energi - jag vill nog gärna ha lite paus.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter