Kimmietid

december 09, 2009

Mitt i veckan

Onsdag idag, gjorde kokosgodiset igår och det blev mumsigt - ungefär som chokladen Bounty eller Coco. Vi var tvungna att ta ett litet smakprov såklart =)

Imorgon ska sonens klass ha idrottsdag så då ska han för första gången sedan han började gymnasiet ha med sig lunch till skolan han ville att vi skulle fixa någon baguette så det får det bli.
Dessutom måste han stiga upp nästan lika tidigt som mig, de ska ta bussen en bra bit och byta buss och trassla, det blir säkert kul även om han inte gillar allt bussåkande.
Sen är det inte så långt kvar på första terminen på skolan, så fort det har gått.
De har haft betygssamtal i flera ämnen för att veta hur de ligger till och det ser bra ut hittills.

5 Comments:

  • At 2009-12-09 10:52, Blogger Hossan said…

    Vad heter onsdag på tyska? Är det inte något med Mitt i veckan :-)

    Jag tror säkert att sonen får bra betyg!

     
  • At 2009-12-09 11:02, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Mittwoch heter det =)

     
  • At 2009-12-09 13:10, Anonymous -Nena- said…

    Åh Coco, de tyckte jag var så goda *slickar mig om munnen*

    Fösta terminen har gått väldigt fort tycker jag, inte klokt att de redan gjort en termin av gymnasiet... det känns ju inte så länge sedan som vi pratade om att de skulle börja.

     
  • At 2009-12-09 13:24, Blogger Helga - precious said…

    Det lät gott det där. Kanske kan man få receptet??

     
  • At 2009-12-09 13:38, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det har gått supersnabbt verkligen!

    Helga: Det var gott jag ska fixa fram receptet.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter