Kimmietid

december 07, 2009

Hopplös natt

Har inte fått många timmars sömn så idag är det tungt i huvudet. Mår lite småilla också men det kan nog bero på sömnbrist. Nåja, det blir till att sega mig igenom dagen och så blir det förhoppningsvis bättre imorgon.

Grått ute är det och tjock dimma, den bara dök upp helt plötsligt. Det var inte dimmigt när jag cyklade till jobb men efter en stund här så bara kom den.

Nu ska jag hämta en mugg kaffe och sätta igång med dagens pappersskörd.
Ha en bra Måndag.

3 Comments:

  • At 2009-12-07 09:07, Blogger -Nena- said…

    Usch så du har också haft en sådan natt.
    Ja må illa kan jag också göra när jag sovit för lite. Inte kul.

    Hoppas dagen inte blir för tung.

     
  • At 2009-12-07 11:06, Anonymous Pisan said…

    Såna nätter är inte roliga. Här är det också grått. Hoppas du piggar på dig under dagen och att du får en god natt inatt. KRAM!

     
  • At 2009-12-07 13:11, Blogger Kimmie said…

    Nena: Usch ja, tröttsamt men det brukar räta upp sig om man bara kommer i säng i vettig tid ikväll.

    Pisan: Nä, inget kul. Ska nog ta mig igenom dagen får det bli tidigt i säng ikväll.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter