Kimmietid

december 09, 2009

Ätit lite för mycket =)


Var jättehungrig när vi skulle äta middag och jag tog nog en lite för stor portion utav pastan med köttfärssås - sånt som händer. Känslan av att vara för mätt lär förhoppningsvis ha försvunnit innan jag ska lägga mig i varje fall.

Har faktiskt slagit in några julklappar ikväll, tänkte att jag kunde börja lite smått - det blir så mycket när allt ska göras på en gång. De saker jag köpt till sonen ska jag se till att slå in i helgen som kommer för det är sista gången han är hos sin pappa före jul. Nu ska jag se om det finns något att titta på en stund - ha en skön kväll.

4 Comments:

  • At 2009-12-10 07:39, Anonymous Pisan said…

    Har också slagit in de klappar som hittills är inköpta, det blir så jobbigt att ha allt på en gång några dagar innan julafton.
    Önskar dig en fin torsdag! Kramis! :-)

     
  • At 2009-12-10 08:14, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Tack Pisan ha en fin dag du med! Det är skönt att klara av lite efter hand.

     
  • At 2009-12-10 08:45, Anonymous -Nena- said…

    Ibland vill ögat ha mer än magen och jag hoppas att du inte kände dig så där jättemätt när du skulle sova. Det är inte så skönt.

    Slå in klappar är kul tycker jag.

     
  • At 2009-12-10 08:47, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det lättade =) tycker också det är kul att slå in paketer men inte allt på en gång, då tröttnar jag.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter