Kimmietid

december 17, 2009

Berätta inte för någon....

...Ok, jag får väl erkänna. Det är helt underbart med strålande solsken och snö.
Man blir pigg! Detta trots att jag kom i säng sent, blev väckt mitt i natten av att gården plogades och sedan steg upp tidigare än vanligt för att hinna med bussen.

Hade bara snön kunnat var överallt utom där jag ska cykla så hade det varit perfekt!
Men man kan väl inte få allt. Jag var ute med min pratkamrat på lunchen och hon kan släppa av mig på vägen hem så då slipper jag åka rundor. Imorgon blir det buss på morgonen och sedan kunde jag åka hem med henne igen och det känns bra. Jag ska ju nämligen bara hem ett tag då och fixa till mig lite sen ska jag till jobb igen för att vara med på vår julfest här. Ikväll blir det en lugn hemmakväll!

2 Comments:

  • At 2009-12-17 14:35, Anonymous -Nena- said…

    Lovar att inte berätta men visst blir man piggare än när det är grått, vått och mörkt.

    Vad bra att du kan få skjuts hem och speciellt i morgon om du ska tillbaka igen på kvällen.

     
  • At 2009-12-17 14:51, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det är skönt med snälla kollegor som hjälper till när det kniper.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter