Kimmietid

december 21, 2009

Måndag och snuva

Så var det måndag igen och imorgon är det fredag =), för mig känns det så eftersom jag bara jobbar två dagar denna veckan. Har lyckats bli snuvig och det tycker jag är så onödigt. Men, men bara det inte blir värre så är det ingen fara. Har vaknat ett par gånger inatt och varit täppt - vet inte om jag vaknade pga av det eller pga ljud från sonens rum där han och kompisen fortfarande var vakna vid 2,30 när jag vaknade till.
Jag hotade med att väcka dem och säga hej då innan jag gick till jobb men det skrattade de bara åt och det skulle jag såklart aldrig göra =).

Ha en fin måndag och stressa inte för mycket nu inför julen.

8 Comments:

  • At 2009-12-21 10:01, Anonymous Annica said…

    Har du fått Hossanbaciell tro? Hoppas det bara är en nästäppa som är tillfällig istället för bli riktigt förkyld.

     
  • At 2009-12-21 10:28, Blogger Helga - precious said…

    Trist att du blivit förkyld du också. Jag hade det ju förra veckan. Jag blev ovanligt fort frisk däremot den här gången...

     
  • At 2009-12-21 10:29, Blogger Kimmie said…

    Annica: Hoppas också det försvinner utan att bli mer.

    Helga: Då hoppas vi att min också blir snabb.

     
  • At 2009-12-21 11:40, Anonymous Pisan said…

    Hoppas du slipper bli förkyld nu till jul! Detsamma till dig; no stress :-) KRAM!

     
  • At 2009-12-21 11:49, Blogger Hossan said…

    Ja, jag är ju frisk nu - HA HA HA, men IMORGON tänker jag var frisk så det så! Vill inte missa vårt julfirande!

    Krya på dig!

     
  • At 2009-12-21 11:54, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Hoppas att det försvinner NU

    Hossan: Du lät då inte frisk =)
    Mitt är ännu så länge bara snuva så jag klarar mig nog, hoppas du mår ok imorgon så ses vi.

     
  • At 2009-12-21 12:28, Anonymous -Nena- said…

    Hoppas att det inte blir långvarigt nu.
    Jag är inte snuvig längre så är det mian baciller som smygt igenom bloggen så kan du räkna med två dagar men ändå bra mående ;)

    Krya på dig!

     
  • At 2009-12-21 13:35, Blogger Kimmie said…

    Nena: Vad bra, den tar vi =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter