Kimmietid

december 21, 2009

Nu hade jag kunnat tänka mig att gå hem

En timme kvar är det så jag får lugna mig. Ska stanna halvägs hem (där jag ändå byter buss) och fixa ett par ärenden och sedan åka vidare hem, så jag har verkligen ingen aning om hur sent jag kommer hem idag. Sonen och jag ska bara steka lite burgare att ha till middag så det är i varje fall snabbt fixat med maten ikväll.
Det känns att jag inte sovit så bra som jag skulle behövt men ikväll blir det lugnare när sonen inte har övernattningskompis. De är jättesnälla och försöker dämpa sig men jag är superkänslig för ljud när jag ska sova.
Ska sätta mig och få ihop en lista över allt som ska göras inför julafton och vilken dag jag ska göra det, är glad att jag tagit ledigt på Onsdag annars hade jag blivit stressad.
Sonen ska få en liten lista han också så att hans rum och undulatens hem blir fixat av honom.
 
Hit Counter
Free Counter