Kimmietid

december 22, 2009

Det snöar som bara den igen

Blir nästan helt förundrad av hur mycket det kan snöa hela tiden. Vill gärna ha en vit jul så nu stör det mig inte! Slipper upp tidigt och fara iväg med buss ett tag nu under ledigheten.
Lite farligt är det nog förståss imorgon och på julafton när en massa kommer att vara ute och köra i halkan.

Nu har jag fått undan det mesta inför juluppehållet här på jobb och är dessutom lite sömnig pga två nätters sömnbrist. Jag ser redan fram emot att kunna ligga kvar i sängen lite längre imorgon. 45 minuter till sen ska jag ut i kylan och ta mig till busshållplatsen som ligger ca 10 minuters promenad härifrån när det inte är snödrivor =)

3 Comments:

  • At 2009-12-22 17:56, Blogger -Nena- said…

    Nu hoppas jag att du är hemma och inte fastnade i någon snödriva.

    Man kan ju undra var all snö kommer ifrån, man är ju inte van vid det här nere precis och speciellt inte innan jul.
    Fint är det i alla fall.

    Ha en bra kväll och en skön sovmorgon!

     
  • At 2009-12-22 18:45, Anonymous Pisan said…

    Här snöar det för fullt nu också. Skönt med sovmorgon. Önskar dig en fin kväll! KRAM! :-)

     
  • At 2009-12-23 09:34, Blogger Kimmie said…

    Nena: Hem kom jag =)

    Pisan: Nu snöar det inte längre nu har vi ett par plusgrader.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter