Kimmietid

december 25, 2009

Verkligt avslappnad dag


Har varit riktigt lat och det har varit skönt efter allt fixande den senaste tiden.

Har nog ätit för mycket eftersom vi inte ätit några vettiga måltider utan gått och plockat vad man varit sugen på från alla rester. Imorgon har jag dessutom inte sonen hemma så risken finns att de dåliga vanorna håller i sig. Nu är jag jätteförtjust i sill och det ska väl var rätt nyttigt =)

Har bara kopplat av - tittat på film, lyssnat på musik och börjat på boken - "Live to win" av Andreas Carlsson (från idoljuryn) som jag fick av Hossan.
Han är inte världens bästa skribent men hans historia är intressant.
Ytterligare en bild på en julklapp, trodde jag fått en otroligt stor godisbit. Jag la en 5-krona bredvid för att det skulle synas hur stor den är, men det visade sig vara en väldoftande tvål i rolig utformning. Ser ut precis som en stor polkagriskaramell =). Även denna från vänner i USA.
Nu ska jag titta slut på filmen jag håller på med, fastnade här när jag varit och hämtat mer julmust. Sov Gott!

2 Comments:

  • At 2009-12-26 00:22, Anonymous -Nena- said…

    Ja det är lätt att hamna i de där banorna. Jag äter inte sill så här hemma är det maken som får äta de resterna och de är ganska många.
    Kanske skulle ni byta sill och få lite variation på dem *s*

    Det hade varit en rejäl karamell att stoppa i munnen *fniss*
    Kul tvål!

    Sov gott nät dte är dags!

     
  • At 2009-12-26 14:04, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det var ju en idé sillbytardagar efter jul =).

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter