Kimmietid

december 30, 2009

Nyduschad

Här sitter jag nyduschad och känner mig fräsch =), sonen ropade på mig när jag stod i duschen och blev trodde att han kände sig sjukare och behövde komma in på toa men så var det inte - han hade Hossan i luren och hon undrade hur dags hon skulle komma imorgon.
Sonen mår för övrigt lite bättre nu, han har ingen lust att äta men mår inte illa.
Vi får hoppas aptiten är tillbaka snart.
Klockan är bara ett men jag har hunnit med en hel del redan, jag har varit på Lagerhaus och köpt en ny kaffeburk. Locket på den gamla var sönder. Sedan var jag hemma om och gick sen till ICA, där jag mötte Hossan som hade fått skjuts av sin bror dit. Halva stan var visst där men jag skulle bara ha något att fixa till middag ikväll, det blev kycklingfilé, jag hoppas sonen kan äta senare idag.
Nu har jag just plockat ut en Cheesecake ur ugnen som vi ska ha imorgon.

2 Comments:

  • At 2009-12-30 15:40, Blogger -Nena- said…

    Skönt att sonnen känner sig bättre och jag hoppas att aptiten återkommer under dagen.

     
  • At 2009-12-30 16:20, Blogger Kimmie said…

    Han äter fortfarande inte direkt något men vi hoppas på middagen.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter