Kimmietid

januari 01, 2010

Det är nog fler än jag...

....som har mått kasst idag, dock kanske av andra skäl =).
Jag har fått i mig lite dricka, en barnmatsburk med blåbärspuré och en skiva rostat bröd. Det har stannat i mig och jag mår inte illa. Oerhört trött är jag förståss. Hoppas känna mig mer normal imorgon. Sonen ska ta av resterna till middag jag tror nog inte jag behöver mer idag. Jag håller mig till min avslagna Cola. Har legat och tittat på en film i min Laptop, såg den danska filmen "Inkasso" som var bra - den fanns på Voddler så då fick jag testat att se något därifrån. Nu ska jag försöka hålla mig uppe ett tag så att min sömn förhoppningsvis blir riktigt bra inatt.

5 Comments:

  • At 2010-01-01 18:33, Anonymous -Nena- said…

    Skönt att du fått i dig något i alla fall och att det stannade kvar.

    Det är bra med bärbar dator så man kan se film lite här och var ;)

    Fortsätt krya på dig!

     
  • At 2010-01-01 22:45, Blogger Hossan said…

    Skönt att du mår lite bättre men det är ett superjobbigt träningspass för kroppen att vara magsjuk!
    Vad hette den där filmen där de inte kunde ljuga?

     
  • At 2010-01-01 22:46, Blogger Hossan said…

    Förresten så ska du inte ta så bokstavligt på saker - ut med det gamla och in med det nya - jag tror att de menar ÅRET inte maginnehållet.... ;-)

     
  • At 2010-01-02 10:26, Blogger Helga - precious said…

    Skönt att se att du är på bättringsvägen iaf. Fortsätt vila och krya på dig!

     
  • At 2010-01-02 10:48, Blogger Kimmie said…

    Nena: Utmärkt att kunna ta med datorn till sängen.

    Hossan: The Invention of Lying.
    Nä, det var väl inte riktigt min mening att vara så bokstavlig =)

    Helga: Jag är sakta men säkert på gång.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter