Kimmietid

januari 02, 2010

Två små rostade

Har sovit som en stock inatt, var helt utmattad både efter sjukdom och att vara uppe nästan hela natten innan. Jag somnade med boken i handen igår och vaknade av att min söte son höll på att släcka och plocka bort boken =).
Vi sa godnatt och sen slocknade jag med en gång igen. Vaknade 9,30 så det känns lite bättre idag. Har nu fått i mig (nästan) två små rostade mackor och det känns ok, förutom att jag blev väldigt mätt. Idag är det fint väder igen och jag ska försöka få lite luft en liten stund i varje fall, sonen ville visst köpa något TV-spel så jag tror jag hänger med honom dit så får jag lite syre i varje fall.

5 Comments:

  • At 2010-01-02 11:01, Anonymous Pisan said…

    Vad skönt att du fått i dig lite och att du börjar känna dig normal igen. Önskar dig en fin lördag! KRAM! :-)

     
  • At 2010-01-02 11:31, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Tack Pisan, en fin lördag till dig med.

     
  • At 2010-01-02 19:33, Anonymous Annica said…

    Hoppas på ännu snabbare tillfrisknande med frisk luft..Att du får söndagen fri från allt sjukskit och må riktigt bra..

     
  • At 2010-01-03 13:06, Anonymous -Nena- said…

    Skönt att du fick i dig lite mat i går och jag hoppas du är bra idag.

     
  • At 2010-01-03 14:34, Blogger Kimmie said…

    Annica & Nena: Tack jag mår bättre idag.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter