Kimmietid

januari 12, 2010

Dag två i overksamheten

Eller tja jag gör ju en del =), har just kommit in efter att ha varit ute och gått i ca 1 timme. Det blev lite längre eftersom jag tog på mig en ryggsäck och gick till ett köpcentra och handlade lite där. Sen vandrade jag hem igen. Själva promenaden blev på ca 1 timme.

Igårkväll ringde i varje fall en kollega och pratade och det kändes bra, han tyckte det var för jävligt och hade inte alls fattat att detta var på väg att hända.
Känns skönt att någon hör av sig, oerhört märkligt annars efter så många år att ingen säger något. Han hade ringt till både mig och pratkamraten så pluspoäng till honom.

Nu ska jag ta mig en dusch efter min promenad så får jag se vad jag kan tänkas göra sedan. Ha en bra Tisdag.

5 Comments:

  • At 2010-01-12 12:20, Anonymous Annica said…

    Skönt att folk hör av sig från jobbet och vill prata om eländet som är.
    Det visar ju bara att man är uppskattad och de tänker på en åtminstone av de med hjärnan kvar innanför skallbenet. Såsom inte din chef har samt den som ev ska ta över dina uppgifter som inte sa ett ljud.
    Vad som än händer...Tappa inte bort varann utan försök ordna en årlig middagsträff eller nåt så ni kan prata gamla fina minnen osv osv.

     
  • At 2010-01-12 12:55, Anonymous -Nena- said…

    Härligt att du kom ut på en promenad.
    Skulle vilja det också för att rensa huvudet lite men här hemma kan man inte gå...

    Skönt att någon från jobb ringer och pratar...

     
  • At 2010-01-12 13:56, Blogger Helga - precious said…

    Det var gulligt och egentligen självklart att han hörde av sig - det borde alla göra. Det ska bli intressant att se vad fackföreningsrepresentanten får fram om detta.

     
  • At 2010-01-12 14:22, Anonymous Ingela said…

    Skönt med en promenad!

    Hoppas att allt ordnar sig för dig!!

     
  • At 2010-01-12 14:38, Blogger Kimmie said…

    Alla: Ja, jag blev glad över att han hörde av sig.
    Han var en av de jag tycker bäst om så det kändes skönt att han inte bara struntade i det hela.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter