Kimmietid

januari 12, 2010

Har någon ett gott bullrecept?

Tänkte jag skulle baka lite frallor någon dag men kommer inte ihåg vilket av mina recept som är gott. Helst ett inte alltför bökigt recept.

Sonen är hemma nu så vi tog en mugg varm choklad tillsammans, det är kallt och snöigt ute så det passade bra. Nu ska han plugga en läxa har han och ett prov.
Jag har ringt och berättat eländet för min syster som så klart tyckte det var trist för mig, hon var själv nära att förlora jobbet för ett tag sedan men det fixade sig som tur var för henne. De lyckades omorganisera.

Nu ska jag kika runt lite på internet och sedan blir det snart dags att fixa mat.

3 Comments:

  • At 2010-01-12 20:42, Blogger Hossan said…

    Jag som precis tänkte gå ut och rota upp ett recept på goda kanelbullar :-) Frallor... nej, jag har nog bara det receptet som fanns i skolboken från Hemkunskapen.

     
  • At 2010-01-12 21:05, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Utryckte mig lite luddigt där kanske, kanelbullar har jag ett jättebra recept på - tack ändå.

     
  • At 2010-02-22 00:53, Anonymous bakrecepten said…

    Kolla på min blogg. Finns massor recept på bakverk där ;-)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter