Kimmietid

juli 23, 2013

Total sömnbrist

Men nu är jag ledig igen så det får jag ta igen =). Sonen stack till en kompis igår kväll och kom hem vid 2-tiden, själv hade jag somnat vid midnatt efter att ha snurrat runt i värmen i sovrummet ett bra tag. Sen tog det ett tag igen innan jag somnade och så vaknade jag vid 05,30 och eftersom sonens väckarklocka skulle ringa vid 6 så var det inte lönt att somna om. Gick upp och satte på kaffe istället. Han kom iväg vid 7-tiden på sitt nya äventyr. Själv var jag på jobb vid halv nio tiden och sedan var det full rulle fram tills klockan 14 då jag bestämde mig för att sticka hem, hade jobbtelefonen på eftersom jag skulle vara anträffbar fram tills 15 och det kom ett par samtal även sedan men det kunde jag lösa ändå.

Hade tänkt försöka ta en tupplur eftersom jag ska ut med väninna ikväll men det gick inte, men det ordnar sig det lär inte bli någon sen kväll eftersom vi ska ses vid halv sex. Några glas vin och lite mat på uteservering ska nog orkas med.
 
Hit Counter
Free Counter