Kimmietid

mars 11, 2012

En härlig helg

Den pågår fortfarande och det har varit en jätteskön helg. Fredagskvällen var jag lite för trött för att riktigt njuta. Sonen var ute med kompisar och jag somnade på soffan sådär 20 gånger.
Igår var jag ute och cyklade på dagen, köpte en jeanstunika på KappAhl och på kvällen var Hossan här vi tittade på Melodifestivalen (Rätt låt vann)och innan dess åt vi Fondue. Det var länge sedan vi åt det så det var riktigt gott. Firade att Hossan fyllt år också.
Dagen idag startade med solsken så istället för att promenera inomhus på promenadbandet begav jag mig ut på en promenad utomhus - det var jätteskönt!
Sedan blev det den gamla vanliga söndagssysslan - stryka tvätten och nu har jag bakat en stor hög med kanelbullar.
Sonen har också varit lite aktiv här hemma idag och har städat i sin klädkammare och det var välbehövligt. Nu borde jag följa hans expemel och städa ur min men det får bli en annan dag.

3 Comments:

  • At 2012-03-12 11:57, Anonymous helga said…

    Härligt med helg! Jag gillade också Loreen bäst! Vad gott med fondue - det blir inte av att göra ofta. Vi har en gryta men men...

    Lusigt att jag också bakade bullar igår em. Kramen!!

     
  • At 2012-03-12 11:57, Anonymous helga said…

    Lustigt menar jag förstås! Inte lusigt ;)

     
  • At 2012-03-12 20:55, Blogger Kimmie said…

    Helga: Visst är det underbart! Kul att vi lyckades få till bullbak på samma dag =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter