Kimmietid

mars 05, 2012

Måndag och total sömnbrist

Var sjukt trött igår under den tidiga delen av kvällen, då kan man ju inte sova.
Sedan somnade jag helt slut vid ca 22,30 och vaknade runt 2 på natten och sedan var det mer eller mindre kört. Slumrade lite en stund här och där. Riktigt trött var jag vid 5-tiden men min klocka ringer 05,35 så det kändes inte sådär jättelönt.
Det har alltså varit en låååånnnggg dag! När jag kom hem hade sonen bakat Brownies - så efter middagen som blev ugnsbakad falukorv så var det tvunget med en sådan också, sötsaker mitt på en måndag. Han hade verkligen lyckats - Mums!

Nu är jag här samtidigt som jag tittar på familjen Annorlunda. Hoppas ni haft en bra Måndag.

5 Comments:

  • At 2012-03-06 13:39, Anonymous oskrivnablad said…

    Då var vi två med sömnbrist ;-) fast jag hade ingen som hade gjort goda brownies :-( snyft!!

     
  • At 2012-03-06 16:54, Blogger Kimmie said…

    Oskrivna blad: Hoppas att du som jag fick sova bättre nästa natt. Synd jag inte kan skicka en Brownie till dig via bloggen =)

     
  • At 2012-03-06 16:54, Blogger Kimmie said…

    Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

     
  • At 2012-03-06 19:43, Anonymous Helga said…

    Huh, det låter jobbigt!! Tur att du fick brownies av sonen sen då...

     
  • At 2012-03-06 20:02, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Väldigt goda Brownies =) - det blev bättre natten efter.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter