Kimmietid

februari 23, 2012

Imorgon är det fredag igen

Det känns som om jag nyss skrev det =). Idag börjar vi äntligen se lite ljusning för sonens del. Han är fortfarande hes och lite hostig och ser trött ut men han mår ändå rätt mycket bättre. Han säger att han blir hemma imorgonkväll också sen hoppas han kunna ut och träffa lite kompisar på Lördag och det ska nog gå.

Idag efter jobb blev det en stund på promenadbandet, var ett tag sedan så det kändes skönt. Sedan har jag fixat middag som idag blev mozzarella och baconfylld lunchkorv det var gott. Nu blir det bara att ta det lugnt och så kommer jag nog att titta på Lyxfällan.

Imorgon ska jag iväg och köpa present från personalen till kollegan som slutar nästa vecka och så ska jag förhoppningsvis hitta något till Hossan också som närmar sig födelsedag!

Idag när jag skulle cykla hem från jobb fick jag riktig vårkänsla - HÄRLIGT!
Det var sol, klarblå himmel och 7,8 grader - hoppas helgen blir sådan!
 
Hit Counter
Free Counter