Kimmietid

februari 24, 2012

Fixat en del

Vi är många som ville vara med på presenten till kollegan så det är en del pengar som jag ska köpa bra saker för. Har idag köpt presentkort på bio för 300,-, en fin uppsättning med cupcakeformar i silicon med tillhörande receptbok - imorgon ska jag se om jag kan hitta någon snygg karaff - hon har sagt flera gånger att hennes ex tog karaffen i skilsmässan och att hon behöver en ny =).

När jag ändå var igång hittade jag en sak till Hossan också men det säger jag inte vad det är.

Så blev det en snabbis till Konditori Ambrosia som har (i min och sonens smak) Malmös bästa Semlor så köpte ett par sådana som sonen och jag ska festa på ikväll.
Men först blir det sonens absoluta favoriträtt (jag gillar det också) ryggbiff.
Det är nog fritt fram för sonen att ta sig ut och träffa kompisar imorgon, idag märks stor skillnad i röst och hosta.

Ha en fin fredag.
 
Hit Counter
Free Counter