Kimmietid

februari 27, 2012

Sista veckan med gänget

Sista veckan med hela gänget på jobb, två slutar på Onsdag. Det lär kännas annorlunda i slutet av veckan att komma dit och vara två färre i rummet.
Sedan blir det förändringen att jag varje dag kommer att börja tidigt nu, då slutar jag också tidigare så det blir nog bra. På det sättet är jag hemma före 16 på dagen och har gott om tid att motionera lite innan det är dags att laga middag.

Idag hade vi ju nästan helt färdig middag(bara koka potatis och värma resten)så även idag hade jag gott om tid att ta ett pass på promenadbandet.
Imorgon ska jag jobba på förmiddagen och sedan på kurs under eftermiddagen.
Hoppas vädret kan hålla sig skapligt för jag har tänkt cykla runt till de olika platserna. Idag när jag cyklade hem snöade det, hade behövt vindrutetorkare på glasögonen.

Hoppas er Måndag varit bra!
 
Hit Counter
Free Counter