Kimmietid

mars 06, 2012

Bästa sömnen får man efter en sömnlös natt...

....i varje fall ibland blir det så. Jag bestämde mig igår för att lägga mig tidigt, det kan gå bra eller så kan man ligga och vrida sig ännu en natt. Jag somnade nästan med en gång och vaknade till ett par gånger under natten men då blev det ett par klunkar vatten ena gången, ett toalettbesök andra gången och sedan sömn igen - vaknade och kände mig utvilad.

Det är full rulle på jobb, ännu mer tryck än vanligt vilket såklart beror på att jag ska lösa det mesta själv nu. Det har gått bra men en del stress känner jag av när folk återigen (precis som när jag var nyanställd) tycks förvänta sig mästerdåd även när det gäller saker jag nyss lärt mig. Det som kändes svårt då är nu självklart så det ska förhoppningsvis falla på plats med allt det nya nu också.
Imorgon är det redan mitt i veckan och på torsdag är det kursdags igen, har kurs och/eller möten minst en gång i veckan de närmsta månaderna.
 
Hit Counter
Free Counter