Kimmietid

mars 09, 2012

Det är mycket nu..

...otrolig press just nu, känner mig lite sliten. Det ska bli skönt med helg och imorgon kommer Hossan hit då blir det firande av hennes födelsedag i efterskott och melodifestival så klart =). Ikväll blir det mest soffhäng för min del - jag har tvätt-tid men det är ju inte så ansträngande precis. Vet inte riktigt hur det blir med middag än eventuellt ska sonen ut och äta och då tar jag något lätt bara blir han hemma kan vi alltid hämta hem burgare från närliggande burgerställe.
Igår började jag jobba klockan 6,45, hann inte ta lunch utan for direkt till kurs som pågick fram till 17,00 - då blir man glad när man kommmer hem till världens gulligaste son som står i köket och hackar och steker - han fixade till thaimat med kyckling, massa grönsaker, nudlar, kokosmjölk och någon påse thaikryddor vi hade hemma.
Väldigt gott och ENORMT uppskattat =). Något rätt måste man ha gjort =)
 
Hit Counter
Free Counter