Kimmietid

mars 13, 2012

Ännu en sömnlös natt

Helt hopplös är jag med min sömn för tillfället. Inatt sov jag ett par timmar i början på natten och ett par timmar framåt morgonen - kände mig sjuk av trötthet när väckarklockan ringde. Dagen kändes därför tuff i början men blev bättre.
Har haft en rätt kul dag med många gapskratt och har samtidigt fått gjort massor.
Cyklade hem med ett trött leende på läpparna, känner mig nöjd med dagens insats =).

Var väldigt trött när jag kom hem så vi fixade färsk ostfylld pasta med bacon och Kelda ostsås. Sådär noll arbetsinsats men det smakar gott speciellt om man tar i lite färsk basilika, lite salt & peppar. Vi blev mätta och nöjda!

2 Comments:

  • At 2012-03-13 20:04, Anonymous Helga said…

    Det där lät gott!! Hoppas det ordnar sig med sömnen!!

     
  • At 2012-03-13 21:08, Blogger Kimmie said…

    Helga: Lättfixat och bra =). Ibland får man vara lat också älskar vi båda färsk pasta. Ska lägg mig och läsa snart - hoppas på en bättre natt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter